9 januari 2011

Helloo bloggis!

Vaknade för typ en timma sedan, ska snart börja göra mig iordning för idag är det ju match som gäller! Om jag är taggad? Inte särskilt.. För mycket annat att tänka på för tillfället.. Det stör mig verkligen.. Att man inte kan fokusera på det man vill utan att något annat kommer upp i huvudet. Men livet är inte alltid lätt, det tror jag att vi alla vet eller kommer få veta någon gång.

Annars ska jag väl inte göra särskilt mycket idag.. Bara vänta på att det ska bli morgon så att man kan gå upp vid 07.00 och ha tyska i 1,5 h.. BOOORIIING!! Fy fan jag är verkligen på topp idag alltså! Känner att ni märker det med!

Ne dags att göra iordning sig, sen blir det bara att ta bilen ut och sladda.. Usch kommer aldrig komma till hallen ju..

ha en bra dag iallafall!
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0