3 Januari 2011

Helllooooo!!

Sorry mitt lilla damp jag haft idag :) Menmen sånt är livet! Och jag antar att ni som läser vill stå ut med det haha :) Har iallafall jobbat idag! Härligt med lite cash haha.. Nu vet jag inte vad jag ska göra ju.. SJUKT TRÅKIGT!! Vill ut och springa idag igen men det är FÖR kallt! Så får väl sitta här och slöa..

Pratade nyss med Hampan som sa att han skulle till Portugal den 25 :( Så sjukt fuskigt!! Vill med vara proffs!! Nee, men vill iallafall utomlands! Fick mig bara att längta en massa till Rhodos.. Ska ju dit innan studenten nämligen!! VILL NUUUU!! Inte alls sugen på att åka skidor, vill bara sooola och bada liksom..

Jaja nu ska jag hitta på något..

PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0