7 februari 2011

Heeejsan kära finfina läsare!! Idag är det fullt upp, skola och jobb! Skolan avklarad, jobbet kvar.. Sen blir det bara hem och sätta sig och plugga gärnet liksom. Prov på torsdag och har ingen tid! Iallafall känns det inte som det! Får väl skippa sovmorgonen imorgon kanske. Äh vafan det får gå som det går! Skitsvenska. Tänker aldrig bli svenska- eller historialärare iallafall. Suger ju som bara den! Åh gud vad positiv jag känner mig idag alltså.. Har typ huvudvärk med och vill bara sova. Sov inte bra heller, vaknade massa gånger och låg och snurrade typ. Jaja jobbet får gå som det går. Hoppas det finns någon rolig person att prata med! Typ Jernis. Stackaren, får aldrig vara ifred när jag jobbar ;) Jaja trevligt har vi iallafall! Nu ska jag byta om och bege mig! Hoppas ni haft en bra dag, hörs imorgon! Kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0