28 februari 2011

Hej.

Vill bara att ni (alla killar som finns i hela världen!!) ska ha koll på en liten sak.. Mig är ingen man leker med. Jag har sagt detta innan också men vissa verkar liksom inte förstå. Jag är ingen leksak. Jag vill liksom inte framstå som någon heller. Men tycker det är så himla tråkigt att folk inte kan lära känna mig innan de dömer. Innan de tror att jag är någon jag absolut inte är! Någon som inte har några känslor, någon man kan kasta hur mycket skit på som helst. Men det är lugnt, jag viker inte i första taget. Men jag hoppas verkligen att jag ska slippa träffa på mer svin. För ett svin är vad du är! Sjukt fel man kan ha om en person alltså. Och en sak ska du ha klart för dig, jag vill ALDRIG mer se dig! Aldrigaldrig igen! Player.

Känner att det bara är deppinlägg för tillfället men det är sådant mitt liv är just nu. Deppigt. Massa relationer som är helt fucked up! Tack och lov för underbara vänner. David, jag älskar dig! Hoppas du läser detta. Behöver verkligen dig just nu ♥ Jessica ska vi ju inte tala om, syster! Älskar dig mest i hela världen, ett liv utan dig går inte! Tack för att du finns! ♥

Jag ska iallafall snart åka till jobbet. Efter det är jag nog sjukt slut. Annars tänkte jag bara gå/springa en runda. Rensa huvudet liksom.. För det behövs verkligen just nu.

Ha en bra dag.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0