27 februari 2011

Hejsan bloggis.

Är inte så munter för typ 3 saker. Kan ju bara varna för att detta kan bli ett depp inlägg.

1. Jag är så sjukt besviken! Besviken för att folk säger saker de inte menar. Vad är det för mening med att såra folk genom ord man istället kan utesluta. Jag menar hur jäkla moget är det att supa sig så sjukt full så man spyr och inte kommer ihåg något? Vad fan får man ut av det? Det kanske var jättekul och nytt i 7an, men seriöst vi blir äldre. Och vuxnare, mognare. Men jag förstår mig inte på vissa som fortfarande tycker det är så himla coolt att skryta om hur full man var i helgen. Det är inget att skryta om. Iallafall inte enligt mig.

2. Ligacup final idag. Arsenal-Birmingham. Vill inte ens nämna hur det gick! Men tänker göra det ändå.. Stod 1-1 till 89.. Då blir det en sån TABBE mellan 2 i Arsenal och 1-2 till Birmingham såklart. Dagen förstörd.

3. Stör mig som bara den på folk som inte kan kolla igenom kontaktboken på sin mobil ordentligt. Eller som inte har något bättre för sig än att försöka kränka andra. Skaffa ett liv.

Nu BigBrother.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0