24 februari 2011

Heeej! Nu är det bara en dag kvar tills jag får hem min dator, hoppas jag.. Man vet ju liksom aldrig riktigt heller.. Men hoppas går ju alltid! Förlåt för inlägget igår men det är så skönt att få ut sina känslor på något sätt alltså. Där för tänker jag skriva att jag HATAR FYSIK och att JAG ÄR HUNGRIG! Ne men ni fattar va? Igår blev det lite depp för att jag var depp.. idag blir det lite gladare för jag längtar tills imorgon fast ändå inte. Dagen kommer börja hemskt, fysikprov väntar.. Sen blir det ju roligare när jag och Mammsen drar till Jönköping! Underbart att få shoppa lite igen, gina, monki, bikbok MUMS! Längtan är STOR om ni fattar! Nu ska jag strax äta lite, sen blir det plugg och kanske en löparrunda. Fast det är kallt idag! Jaja vi får se helt enkelt! Ogillar även att man inte kan lägga in bilder här, suger ;S Kramis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0