2 februari 2011

Hejsan bloggen! vet att jag är kass på att skriva för tillfället, men det är inte så lätt när man inte har någon dator liksom. Men den ska fixas! På lördag ska jag, mamma och sis upp till jkpg för att titta på hockey och shoppa. Då ska jag även lämna in den tänkte jag. Hoppas de kan hitta felet på den.. Hatar verkligen att vara utan spotify typ. Och bloggen såklart. Men vet inte om jag har någon tid till att gå på stan för kommer sova hos Johan dagen innan för vi skulle visst till Hestra på kvällen.. Får se om det blir lika "roligt" som vanligt när vi är ute. Hoppas det blir lite moget bara för annars kommer min dag och helg bli förstörd. Men det är jag sjukt osäker på. Idag har jag sprungit i 30 min, sen varit i skolan till halv 1. Efter det åkte jag och jobbade från 13.00-17.00 och sen var det träning från 18.15-19.30. Jag är liiite trött om man säger så. Blir ju inte bättre med bk på det liksom. Menmen det är väl sånt man får ta. Nepp nu ska jag lägga fram kläder tills imorgon och fixa lite :) PUSS!

Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: vsg!:) jag har en tävling nu på bloggen där du kan vinna en bikini/monikini från fashionbox.se!

kika bloggen för att läsa om regler!:)

2011-02-02 @ 21:45:26
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-02 @ 23:46:28
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0