19 februari 2011

Hejsan bloggen.

Längesedan jag skrev ju.. Men igår var jag och Johan på spa. Det var sjukt skönt, jag fick ansikts-, fot och handmassage plus massa krämer och masker. Sen fick jag sitta i en ångbastu också. Tack för det Johan.

Idag har jag åkt skidor från 09.30-16.30. UNDERBART väder! Stört skönt alltså. Ville inte sluta åka. Vinden bara blåste genom håret och man glömde allt.. Det jag behöver nu glömma allt. Glömma allt som jag trodde skulle bli något.. Nu är jag bara som ett sandkorn i öknen igen och blir väl kvar där ett tag. Men jag ska inte tvinga någon till något. Är bara sjukt glad över tiden jag fick med dig.. Du betyder så sjukt mycket för mig men antagligen var det inte likadant för dig. Alla ord, allt du sagt lät så fint, så underbart i mina öron. Men inte längre.. att jag ens trodde på det.. Men jag får väl skylla mig själv.

Ska lägga mig och läsa nu.

Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0