17 februari 2011

Hejsan alla monsterdiggare!

Sitter i stugan efter att jag precis bastat. Underbart här uppe ju! Frös rätt rejält idag så stack därför hem lite tidigare. Ikväll blir det tacos, så himla gott! Och imorgon ska jag och Johan ta oss till Storhogna, fråga mig inte vad vi ska göra där men något blir det ju! Det blir nog bra iallafall. Firar ju 2 år imorgon!

Mina ben gör verkligen ont alltså! Eftersom vi stollar åker i skogen hela tiden så spänner man ju benen och rumpan. Vi är ju inte riktigt som vanligt folk liksom..

Ne nu vill jag fortsätta läsa i min bok! Så sjukt braaa! Förlåt Johan men  önskar också jag hade en pojkvän som Edward.

PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0