14 februari 2011

Glad alla <3 dag!
Min har jag spenderat i backarna och praktiskt taget frusit fast! Skitkallt var det.. Menmen det var roligt iallafall och inga större misstag gjordes. Nu har jag bastat och ska strax promenera till affären. Guuuudiiiiis är gott ;) Håller även på att läsa sista Twilight-boken. Superbra verkligen!
Nepp nu är jag sugen på godiiis :) Senare blir det hemmagjord kebab! MUMS!
PUSS på er därhemma. Jessie, ta det lugnt i den underbara staden. Tro mig, du kommer älska den lika mycket som jag :) Ha det underbart!! Älskar dig ♥


Kärlek ♥ Därför kommer min alla <3 dag spenderas med dessa :)

Kommentarer
Postat av: Jennifer

I LOVE THEM :D <3

2011-02-18 @ 11:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0