Som en person kan förändras på 1 minut

Jävlar vad fel jag hade om dig du! Eller ne inte egentligen, har alltid trott du är en player men nu har du fan bevisat det själv! Bra gjort grabben, jävligt bra gjort. Att du ens har hjärta att göra såhär. Allt du sagt till mig, allt du gjort mot mig. Va det sånt du säger/gör med alla? Jävligt smart isåfall, jävligt smart. Jag kan er killar som håller på såhär, vet ni varför? Jo för jag har varit sån själv. Där fick ni höra det. Jag står för allt jag gjort men aldrig att jag skulle kunna bli sån igen, aldrig! Man behandlar inte någon som ni gör, fattar ni det?!

Antar att gårdagen inte betydde något för dig heller då. FY FAN för sådana som dig! Fy faan.
Fattar inte att jag kunde vara så dum och tro på allt..

Du är skyldig mig en sjukt bra förklaring killen. Sjukt bra.



Önskar jag befann mig här nu, min favoritplats. Bryggan i stugan helt ensam. Där kan man verkligen rensa tankarna och det är verkligen det jag behöver just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0