7 augusti 2011

Godmorgon! Eller middag eller vad det är haha.

Ganska sliten idag måste jag ju säga, men det var sjukt trevligt igår! Favorit i repris nästa fredag tyckte jag att jag hörde ;) Träffade massa trevligt folk som man kände men spenderade typ hela kvällen med Philip, Frida & Sandra! SOM jag tycker om er! ♥

Idag så ska jag ta det lugnt hehe.. Sen ska jag på fotboll! Det var sjuuukt längesedan så ska bli riktigt skoj! Även ifall regnet säkert öser ned, men det gör inget, jag har sittplats ;) Efter det ska jag till Pettsson och Becka. Ska bli sååååå sjuuuuukkttttt kuuuuul attt träffffffaaaaa eeerrr igeeeen!!! :D

Nehe dags att röra på sig lite tycker jag allt.
PUSS!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0