20 augusti 2011

TJÄÄÄNAAA!

Var ju ett ganska bra tag sedan jag skrev här kände jag.. Sorry för det! Men jag har haft fullt upp. Igår blev det en spontan tripp till Jönköping, fick med mig ett par nya jeans bla! Snygga som as, hatar ju att prova jeans och allt sånt men igår tog jag tummen ur och provade, vilket gick extremt bra! Behövde bara prova ett par :)
Efter jag kommit hem därifrån var det bara att styla om och bege sig på förfest hos Frida och vidare till Chappen. Var inte lika kul som det brukar med det funkade för jag hade väldigt trevligt sällskap! :)

Nu gör jag inte ett skit, ska fixa till mig lite snart för jag ska bege mig till Philip! Herregud kommer köra vilse typ 10 gånger.. Tur att man har hyfsat bra lokalsinne ändå ;)

Ha det gött!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0