10 augusti 2011

Godmorgon!

Gårdagen var den bästabästabästa på länge alltså!! Först så kom min Jessie hit, vi hade ju en del att prata om och skratta till ;) Sen blev vi sugna på paj så då fick vi gå till Hemköp (som förövrigt är en enda stor röra för tillfället, vänta med att handla där om ni inte behöver!). Det slutade med att vi åt upp halva pajen själva, sjukt god men gud vad ont i magen man fick! Jaja, sen så fastnade hon i min iPhone och spelade spel medans jag diskade. Och sen satt hon där, vid min iPhone och när inte den dög längre så tog hon Hannas! Social jävel detdära ;) Nee men herregud så härligt att bara vara vi två igen :) Världens bästa!
Senare kom Philip hit! Lycklig Malin där ja :) Så vi gick en runda medans vädret höll uppe, jävla väder det var igår alltså! Sen satt vi och pratade och bara myste. Väldigt härligt avslut på dagen måste jag säga.
Perfekt dag helt enkelt, hoppas det kommer massa fler.

Idag ska jag jobba........ PALLAR INTE DEEEEET! Menmen det är "bara" 3 h så måste klara det.

Nepp nu ska jag ta tag i saker och ting.
Puss!



Ser det inte sjukt gott ut????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0