Vilken dag...

Nu tror jag seriöst inte att min dag kan bli värre.. Men man ska väl aldrig säga aldrig.. Domarjävel. Jag veeeeet att man inte skaaaa skylla på domaren men det är fan svårt alltså. Efter matchen tog jag med mig bollen ut i trädgården. Sköt allt vad jag hade typ 10 gånger i stacketet sen kom pappa och frågade om jag ville ha pizza. Är han inte bäst? Han tycker om mig iallafall :) WOW EN GLAD GUBBE!!! Ne så nu har jag ätit upp den, mår illa över detta och har ont i huvudet. Adam ska sova här med, det = att man kommer vakna vid 7 imorgon fast man har sovmorgon?! Jag tror jag DÖÖÖÖR! Eftersom solen kommer skina in med så lär jag väl inte somna om. Kommer få en underbar star på dagen när man väcks av en förbannad VOLVO! Åhhhh, kan ni förstå min irritation här?! Lite sympati tack?

Ne nu ska jag ta och hoppa in i duschen, har bara lust att skämma bort mig lite nu men neee det blir väl att plocka ögonbrynen tills man lipar! Wiho gud vad jag älskar mig själv när jag är såhär positiv!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0