Give me summer

Jahapp då sitter man framför datorn och tven och svenska häftet. Blandar lite mellan alla 3 haha. Varvar detta med att leta kläder och skor då jag, Frida och Jessie ska till Jönköping på måndag.

Har nu sökt utbildingar, jobb och allt annat haha. Mer än det säger jag inte. Kommer inte skriva ut vad jag sökt här. Inte direkt säga till någon heller innan något är klart.



Är inte dessa snygga? Kommer från Gina Tricot och går på 129:- Passar perfekt till bruna ben och ett par höga jeansshorts! Ska haffa någon av dessa, eller varför inte alla fyra ;)

Nu ska jag läsa några till texter i häftet. Önskar alla som skriver uppsatsen imorgon ett stort lycka till och grattis om det är erat sista nationella! Själv har man ju tyskan kvar..

Sov gott gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0