9 april 2011

Heeej!

Skrev ju inget igår för jag hann inte! Blev riktigt stressigt mestadels. Igår bestod ju dagen av att jag gick till skolan.... Haha ne men tänkte jag skulle pluggat igår men gick ju som det gick. Jessie följde med mig hem och sen rotade vi igenom hela min, mammas och Hannas garderob utan at lyckas hitta något till kvällen. Det var alltså studensfest på Harrys med Hawaii tema. Därför gick vi ut på stan för att förhoppningsvis hitta någon billig skit på Hm, men icke sa nicke! Efter en fika bland hostande småbarn var vi snabbt hemma hos mig igen. Då kom vi på den lysande idén att göra hål i ett par byxor jag har haft här hemma. Ner i kälaren och fram med alla medel vi kunde hitta! Skräpade ner hela källaren men jeansen blev helt okej. Dock inget jag kunde ha på mig på kvällen. Till sist blev det ett orange linne i svarta byxor och heels. Så icke Hawaii som bara den men vad skulle jag ta mig till?
Drog mig iallafall till Jessie senare på kvällen och åt pizza. Vi gick även till kvantum för at inhandla olika grejer till "förfesten" haha. Tex MORÖTTER! Yeeeaah. Skulle nämligen dippa (säger man så?). Så jag började skala de när vi kom in på helt fel spår.... Det var lite skillnad i storlek på dessa oranga varelser!
Titta själva:





Vackert!

Senare drog vi efter en väldigt snabb bilresa till Harrys där vi träffade på grabbarna grus. Fick ju även min efterlängtade Hawaii detail! Haha. Puss på alla som gjorde kvällen sjukt rolig!


Kommentarer
Postat av: Jessie

HAHAHAHAHAHAHAH BÄSTA!!! :D

2011-04-09 @ 17:53:11
URL: http://jessicablomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0