4 april 2011

Godkväll bloggis!

Hoppas ni haft en bra dag. Min har varit ganska bra men framför allt krävande! Gick i skolan från 8-14, jobbade från 15.30-18.30 och var på fotboll efter det. Men det var en riktigt kul match som IFK vann lätt! Totalt 6-1 blev det! Om de spelar såhär bra så blir det nog inga problem i superettan. Imorgon blir det en lugn dag. En lektion i skolan, tyska..... Usch! Funderar starkt på att strunta i den och stanna hemma. Men jag är väl för feg för det antar jag hah.

Här kommer en oerhört vacker dagens! Vilket underbart fotohumör jag var på idag altså ;) Ni kan ju iallafall försöka att hålla skrattet borta ;)



Haha vilken liten tjockis ;)

Nu blir det bb!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0