30 april 2011

Tjenare!

Kan börja med att säga att mitt huvud mår inte bra, det dunkar i det. Bara så ni vet så beror det på att mitt rum är väldigt varmt! Ingenting annat haha. Ne men det blev faktiskt rätt lugnt igår. Eller rätt lungt, var hemma kl. 01.00 typ. Då är det fanimej lungt! Satte på mig mina converse igår för jag och brudarna skulle ut och skaka rumpa men icke sa nicke. Det var typ ingen uppe på dansgolvet! Jag blev helt paff, brukar alltid vara massa folk. Nejnej! Eller jaa, Jesper och Farm va ju där förstår men de verkade ha fullt upp med annat haha ;) Träffade Pasi med! Det roligaste var nog ändå när vi åkte 2 varv i en rondell, lovar det kändes som typ 5 haha.

Ne slutpratat om detta! Vad ska lilla Malin göra idag då?? Inte en aning! Lägga sig ute i solen kanske, fast det blåser rätt rejält.. Jag vet vad jag måste göra! UT OCH SPRINGA! Måste ut nu, herregud jag har bara sprungit 2 gånger i veckan i form av orientering. Nej usch skärpning för snart står men där... Då är det försent.

Ska hämta pappa med som är i tyskland idag!!! WIHOO, nee skojar haha. Sen skulle jag hjälpa mamma och även gå ut med henne. Nämligen så att John Chasing Pirates spelar på IB ikväll. Så lär väl sitta där och tråka haha.. Ne men får väl klä upp mig lite och dra dit. Antar att det bara är äldre där men det gör inte så mycket. Får väl sitta och prata med Henke, fast han är ju säkert där med sina polare haha. Nej men en mamma dotter kväll tror jag på. Fast papps skulle väl med med förstås. Var ju bjuden på grillfest med men allstå jag drack ju igår haha.

Äh vi får se!

Ha en bra dag, kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0