21 april 2011

Hejsan!

Dagen idag har bestått utav: Jobb, bankmöte, bilkörning, mathandling, leta studentklänning, fika på max med Svensson, skratt och dusch.
Imorgon är det KM i bowling! Kan ju sämst bli 3:a eftersom vi bara är 3 tjejer som ska spela haha ;) 3 flickor och 13 pajkar! Eller flickor och flickor :P Jaja nu ska vi inte vara sådana! Jag ska göra mitt bästa iallafall men att bli slagen av dessa 2 gör inte mig någon skada. De är lika duktiga båda två och jag är riktigt stolt att få spela i samma lag som dem!

Börjar dock bli lite trött nu, har ju (som ni ser) haft ganska fullt upp hela dagen. Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på förutom bowlingen då! Hoppas på vackert väder så man kan få lite färg nu igen :)

Hoppas ni haft en bra dag!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0