2 april 2011



Såhär såg jag ut igår, fast lockade håret med ;)

Sjukt trevlig kväll alltså! Började med att äta Bulles underbara laxplanka. MUMMA! Sen drack vi lite och fixade till oss ocg efter det så tog vi våra matsu och gick genom hela staden till Harrys :) Där träffade vi Ante och Magnus, men de stack rätt tidigt. Efter det så satt jag och Jessie och snackade och typ funderade på att sticka hem, men så kom ju dessa killar som gjorde min kväll (förutom Jessie och laxplankan då ;)). Herregud så sjukt roliga, trodde jag skulle dö ibland. Fast en av dessa kunde man hoppat över då han var sjukt packad och höll på och peka på diverse saker. Eller skrika Malin så fort jag kollade på någon annan. Usch jobbigt alltså! Men de andra två var trevliga :) Eller vad säger du, BULLENS DOTTER ;D Själv blev man kallad rikemansbarn och att jag bodde på sveavägen! Trevligt killar ;)

Idag ska jag plugga och förhoppningsvis träffa David :) Hoppas hoppas!

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0