19 april 2011

Guten morgen!

Sitter här och frågar mig själv hur min dag ska se ut idag.. Tror jag ska börja med att kombinera solning och PA. Så himla vackert väder! Sen ska jag äta hos mormor och efter det blir det solning igen. När pappa kommer hem tror jag vi ska springa en runda, börjar närma sig nu!!!! Efter det blir det väl chill om ingen vill hitta på något med mig vill säga haha.

Ne jag MÅSTE ut nu, hoppas det är varmt.

Kram!

Här kommer grejerna jag köpte igår:



SVARTA shorts (ser gråa ut på bilden), Monki 250:-



Gina Tricot 149:- (Notera att jag fick ett sms just precis då, undrar vem det kunnat vara..)



Skopunkten 249:- (men jag och Jessie köpte ihop därav fick jag ge 190:-)

Ha en bra dag i suulen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0