16 april 2011

Saker och ting börjar närma sig nu iiihhhh!! Snart drar vi Rhodos tjejor wiho!

Var precis på stan och köpte nya joggingskor, det var behövligt då jag riskerar att få blåsor i mina andra. Ska köpa ett par anda med, dessa kostar dock 1.100 :- Men hoppas det är värt det!träningsnarkoman javisst! Det är ju mitt intresse liksom, så som ni kanske läggar pengar i baren lägger jag de på nya skor. Måste säga att min anledning till att spendera pengar är liiite bättre än vissa andras :) Men alla är vi olika och tur är väl det ibland!

Igår var en trevlig dag. Martini kom ju hit, dom har dragit till Jönköping nu men igår var vi ute och raggade och åt glass på max. Brände även lite gummi men däcken ska ju snart bytas ändå ;)
Lite senare idag ska jag till min syssling Lina och fira henne, antar att det blir mycket wii spelande haha. Åh vad jag älskar det! Efter det ska jag till Jessie, vi ska ha någon form av myskväll tror jag :) Blir väl lika mys som vanligt! Ska då berätta om min lilla incident med en tjej haha. Herregud vilka idioter det finns här i världen! Anklagad för försök att sno hennes pojkvän. Trodde jag skulle dö alltså.. Sen hade jag visst dyslexi också. Hon känner inte ens mig och jag har känt hennes pojkvän i 3 år. Men tycker en aning synd om pojken om han inte ens kan stå och prata med andra utan att få skit. Fast i detta fallet var det ju jag som fick skiten, jag menar herregud.. Så himla patetiskt.

Nu lämnar vi detta!


Dessa ska förhoppningsvis bli mina inom en snar framtid!

Ha en bra dag, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0