Skoljogg

Imorgon smäller det, då är det dags för den årliga (och min sista) skoljoggen! Känner mig inte alls pepp för alla verkar ha sådana förväntningar och jag gillar inte det. Saken är att jag vill slå underifrån, alltid! Hatar att ha press på mig.. Därför känns det så konstigt nu och komma dit och vara en av favoriterna. Alla kommer bli så besvikna om jag misslyckas, vilket det känns som om jag kommer göra.. Därför kommer jag vara skit nervös hela natten och imorgon tills loppet är över. Då ska jag bara plugga resten av dagen, vara lite med Johan och lite med Jessie. Måste tyvärr till skolan en snabbis och hämta mina religionsböcker för glömde de idag..

Nu ska jag lägga mig och ladda för morgondagen.. Usch jag vill verkligen inte..

Ha en bra natt, och håll gärna tummarna för mig imorgon.. Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0