Begging, begging you

Nu har jag skruvat och slitit lite på pappas nya däck haha :) Men det var roligt! Hoppas bara man inte behöver göra det på riktigt liksom! Nu är det såhär att jag vill och tänker sova! Imorgon är det skola och teori. Bajs på det för jag har tyska and I don't like it! Men wtf, det får väl gå! Jag har ju liksom valt det friviligt haha!

Nu blir det att ta fram kläder tills imorgon, kanske måla naglarna om jag orkar. Packa upp borde jag göra med, har bara inte orkat göra det än..

Såg massa fina smycken på Lindex innan när jag var där, funderar på att dra dit efter skolan och kolla lite snabbt! Köpte ju endast ett hårspänne idag.. Det är dumt att gå i affärer utan plånisen med sig! Hatar det! Man hittar alltid något när man inte har pengar med sig vilket är riktigt surt!

Jaja nu blir det sängen för min del, godnatt gullisar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0