260910

1 månad kvar nu, sen är även jag 18 :D

Helgen har varit ganska händelserik :) Har varit med min älskling och vi har gjort en massa eller inte haha :) Vi sprang igår, en rätt lång runda faktiskt vilket resulterade i att min pojke fick träningsverk idag ;) Sötunge ;* Igår träffade vi även på en enorm sork, jag stod bara och skrek.. Fy så äcklig den var! Sen fick vi även se en väldigt äcklig olycka :S Tur att inte jag satt i den bilen.. Hoppas iallafall hon/han klarade sig! Får väl läsa om det i tidningen imorgon. Idag har vi varit på IKEA/A6 och jag kom hem för typ 1 timme sedan.
Idag ska jag ut och bränna däck haha :P Ska även plugga lite tänkte jag, finns ju ett ämne som kallas tyska om ni inte märkt detta.






Älskling bjöd mig på en IKEA-boll idag :) Finns det något godare :) ?

Ha en fortsatt bra dag, pussar :*

Kommentarer
Postat av: Johan Svensson

Okey, tack då.... Ikea bollen är bättre än jag.....Älskar dig ändå :D <3333333

2010-09-27 @ 08:32:18
Postat av: Malin

Sv: Jag skrev godaste ;) Jag har väl aldrig ätit på dig heller :D Älskar dig mest :D<33333333333

2010-09-27 @ 13:26:52
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0