Need too release my thoughts

Känner bara för att skriva av mig lite, ni som vill läsa gör det och resten behöver inte. Gör verkligen ingenting för tillfället och då börjar tankarna komma fram. Känner mig ensam, har ont i magen och mår illa. Ibland så fattar inte jag hur jag själv kan vara så blind. Jag vet inte ifall man ska kalla det att utnyttja.. Och isåfall är det jävligt lågt. Måste säga att det är väldigt tacksamt iallafall..

Att älska någon är nog det finaste man kan göra enligt mig. Att bli älskad för den man är. Därför förstår inte jag mig på folk som spelar någon annan bara för att bli omtyckt. Likaså folk som ljuger konstant, vilken äkta människa gör så? Ingen för då är man falsk, iallafall i mina ögon. Att ljuga är bland det värsta jag vet, har gjort det en gång och jag gör det aldrig mer. Det behöver inte vara något allvarligt, det räcker bara med att ljuga om en kommentar liksom. Typ om någon har klippt sig så säger kanske jag till honom/henne att jag älskar det. 15 min senare går jag till någon och snackar skit om personen. Jag tycker sånt är så sjukt lågt, men det är ju så vissa människor beter sig. Jag fattar bara inte hur man har hjärta att göra något sånt. Fast det värsta är ju ändå om man gör så mot någon man verkligen älskar. Det är dit jag vill komma.. Förstår inte hur man bara kan såra den personen man älskar mest i hela världen. Om man gör så kommer känslorna svalna efter ett tag och till sist frysa till is. Kanske dags att bevisa lite här i världen. Kanske börja komma ihåg saker. Och framförallt bevisa att du älskar personen och då menar jag absolut att det är dags att sluta svika.


And though there are times
when I hate you
Cause I can't erase
the times that you hurt me
And put tears on my face
And even now while I hate you
it pains me to say
I know I'll be there
at the end of the day

You say you got the most respect for me
But sometimes I feel you're not deserving me
And still you're in my heart
But you're the only one

And yes there are times
when I hate you
But I don't complain
Cause I've been afraid
that you would walk away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0