281010

Hej bloggen!

Idag har varit en sån dag då jag inte orkar någonting.. Jag orkar liksom inte ens skriva här egentligen, vill typ bara sova, och ta en underbart lång dusch! Men nejnej jag ska plugga för jag har fysikprov imorgon som jag MÅSTE få godkänt på! Jag vet, har inga höga mål men känner mig inte alls peppad liksom..
Imorgon ska jag iallafall till Harrys och jag har lovat Johan att han ska få följa med. Fast vi kanske skulle ha klassfest innan men vet inte vilka som ska gå men det märker vi liksom :) Imorgon vet jag allt tror jag!

Nu MÅSTE jag börja plugga, tur att jag har min kära vän, formelboken till hjälp iallafall! Hoppas även hjärnan är med mig imorgon för det har den inte varit idag.

Kramar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0