161010

Hej bloggen!

Måste först tacka för en underbart trevlig och rolig kväll igår! Vi måste bara göra det igen för det var så sjukt kul! Maten var också mumma haha :) Både jag och Jessie fick däremot betala för våra små vänner men äh, sånt får man väl ta.. Hoppas man får igen för det senare.. Men tror det är väldigt tveksamt tyvärr!

Idag ska jag iallafall plugga och typ ta det lugnt. Ska nog övningsköra med fast jag känner ärligt talat inte ett dugg för det. Sånt är livet! Ne idag blir det helt och hållet en slappdag, är väldigt seg om jag får säga det själv.

Ha en bra dag, puss!


Kommentarer
Postat av: maria

Hahah du det undrar jag också, man blir ju lite små orolig! :P

2010-10-16 @ 17:55:47
URL: http://akm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0