101010

Hejsan coola datum!

Firar detta med att slå nytt pers på en serie: 224! Annars gick det inget vidare.. Sen fick jag reda på att Johan skulle dissa mig och skita i att komma hit också och då blev man ju på skitbra humör! Jag gillar inte när folk bara säger saker och sen skiter i att göra det.. Inte min grej liksom, håll det ni lovat istället. Mycket bättre för då slipper någon bli sårad. Nu kommer jag sitta hela kvällen och bara typ tjura, eller inte tjura kanske men typ vara nere.. Ska iallafall ta en underbar dusch nu helt för migsjälv, sen ska jag beställa ett par boots från internet och sen ska jag väl sova. Är verkligen helt slut och jag skojar inte.

Hoppas ni haft en bra dag iallafall!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0