071009

Heeeej bloggen :)

Kom precis hem från körskolan, har suttit där och pluggat teori rätt länge nu, typ i 1,5 h. Och jag orkade bara inte mer så jag gick hem! Skönt att ha den så nära ändå. Kan gå och sätta sig när man vill liksom. Nu ska jag kanske försöka mig på Kemin eller testar jag historian.. Skulle nog hänga med mammsen ut och klocka henne med kanske :) Till mitt projektarbete liksom :P
Annars skulle älskling komma snart :) Älskar dig gubben ♥

Hoppas ni haft en trevlig dag :)
Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: Johan Svensson

fyyfaaan vad jag älskar dig gumman ; Och bara somna om sådär gott under ditt varma täcke är underbart ; Du är dt bästa som finns <3

2010-10-07 @ 22:55:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0