301110

Hej bloggen!!

Sitter och pluggar matte, har så mycket att göra i skolan så därför blir det inte så roligt inlägg här som ni kanske förstår.. Men har iallafall anmält mig och min David till balen nu :) Nu är det bara kläder och så kvar!! Usch eller klänning menar jag, ännu mera blääää... Vill gå i shorts liksom haha! Nu ska jag fortsätta med min älskade matte. Bättre än tyska iallafall!!! MYCKETMYCKET bättre, ett litet råd: Läs aldrig steg 5 i tyska.

Ha en bra dag!
Puss på er gullungar!



Måste ut och springa med men jag kan inte springa när det är så mycket snö så måste försöka hitta på något annat liksom..

Kommentarer
Postat av: Ida

Ska du se julkalendern imorgon? :)

2010-11-30 @ 23:11:05
URL: http://ipeterson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0