091110



VARNING FÖR HALKA!!!

Har kört halkan idag som ni kanske förstår och fy fasen vad svårt det var! Vet inte när jag svärde så mycket senast haha! Växlarna gick inte att få i och verkligen inte backen! Ja, jag behövde backa, snurrade för fan ett halvt varv innan jag stannade! Naaeee Malin, du ska nog inte köra när det är halt.. Det var ju inte bara på de ställerna det skulle vara halt som det var halt utan ÖVERALLT! Menmen nu är det gjort och jag blev inte kuggad tror jag inte? De sa inget iallafall.. Så antar att jag klarade mig.. 

Snart ska jag iväg och jobba på DHL, vill inte idag men känner att jag är tvungen liksom! Ska först sitta här och ta det lugnt haha..

Hoppas ni haft en bra dag, min har varit riktigt HAL!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0