011110

Godmorgon bloggen!

Vaknade precis och har just ätit. Inget jobb för min del idag men jag har annat att göra. Ska sätta mig borta på körskolan och plugga, sen har jag körlektion (hoppas det går bättre än förra gången hehe). Senare ska jag hänga med pappa på stan, han ville ha hjälp att prova ut nya glasögon och efter det ska jag till Jessie och bestämma studentresa! Hoppas innerligt att det blir Grekland, vill verkligen dit känner jag! Fjällenresan är väl med snart bokad antar jag, blev inte riktigt som jag ville men det viktigaste är att man får komma upp dit och ha roligt :) Älskar snö!! Men mest av allt älskar jag min pojkvän, igår när jag vaknade låg han och höll om mig och viskade att han älskade mig ♥

Nu blir det plugg!
Ha en bra dag, kram!


Kommentarer
Postat av: Din snöiga pokvän:* <3

Mest av allt älskar jag att vi ska glida nedför backarna ihop (a) :)

Älskar dig mest :* <33333333333333333

2010-11-01 @ 18:49:23
Postat av: Malin

Sv: Jaaa det med, men att jag får vara din älskar jag mest ;* <3333333333333333333

2010-11-01 @ 22:38:32
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0