250510

Hej bloggen!

Förlåt för att jag inte skrev igår men jag och Hanna var på stan. Sen skulle jag egentligen kollat på Jessie när hon spelade flöjt men jag orkade inte gå, förlåt! Känner mig som en jättedålig människa verkligen! Usch så hemsk jag är.. det var längesedan vi träffades nu, skärpning på oss!

Idag har det inte hänt så mycket, värsta dagen är ju över nu iallafall. Tror jag ska sätta mig och plugga lite engelska kanske, annars ska jag bara vänta tills det blir kväll så jag kan kolla på DH! Världens bästa program!

När är det min tur att bli lycklig? Om du drar nu visar du verkligen hur mycket du älskar mig och hur mycket jag betyder för dig. Ne, inte särskilt mycket. Ska det bi resan som skiljer oss åt igen? Det är upp till dig.

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0