21-23 Maj

Åkte till Johan redan i fredags därför jag inte har skrivit. Väl där så slingade jag hans hår! Jag trodde verkligen det skulle bli gult först men det visade sig bli blont sen, vilken jag är glad över haha :) Sen tog vi 4-hjulingen till sjön och var där lite, tills Johan kom på att han hade tappat sitt armband. det fina han fick av mig :( Så vi åkte hem för att leta efter det men vi hittade inte det.. Så nu är det borta.

Dagen efter var det konfirmation för Ida. Hela släkten var där så det var trevligt. När alla åkt hem så var vi bara tvungna att åka ner till sjön för att ta ett litet dopp hihi :) Sen åkte vi hem och la oss för att titta på tv, men det slutade med att jag somnade på Johans bröst och vaknade vid 1 av att tven var på och jag hade mina vanliga kläder på mig, så taskig som jag var så var jag ju tvungen att väcka sötnosen ;) Sen sov vi så gott :)

Idag har vi inte gjort alls mycket. Eller jo, jag körde moppe för första gången i hela mitt liv hahah, det var lätt ju :) Men gullet fick ju sitta bakom så att vi inte ramlade ;) Sen åkte jag hem, hade en hel buss för migsjälv och nu sitter jag här! Jag och mamma skulle kanske ge oss ut en liten runda och gå och springa så får väl göra det nu kanske.

Ikväll är det GG, missa inte det!!

Pussar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0