160510

Hej blogen. Förlåt för att jag inte har skrivit på hela helgen typ!

I fredags var jag och Ida i Jönköping, köpte ett par jeans, en t-shirt, ett nagellack och strumpbyxor. Väl hemma så kom Johan och vi kollade på film och lagade mat sen somnade vi så gott så gott. Igår så stannade han hela dagen också, så vi hyrde 3 nya filmer och köpte massa godis och myste ner ibland filtar och kuddar. Såg bla Instängd 2. Det var faktiskt inte så läskig, tyckte 1:an var äckligare, men jag var ju lite mindre då också ;) Sen idag har vi bara kickat fotboll. Mina converse är gröna.. Därför ska jag ställa mig och försöka skrubba dom rena nu! Sen ska jag måla naglarna, kanske ut och köra lite och sen kolla på GG. Fast jag ska göra lite tyska också.

Nu blir det att skrubba här.

Ha en bra dag, puss ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0