090510

Hejsan bloggen!!

Ska snart åka till farmor och farfar och äta lunch, farfar fyllde år igår nämligen :) Men jag var ju i Lövås igår. Satt och pratade konstant med Malin hela vägen till bredaryd, tack för pratstunden :) Väl därute så blev det ju finmiddag ;) Vet i fan var det var riktigt men det var gott fast mina händer luktar fortfarande vitlök :( Sen var vi ute och gick till sjön i allt klabb och satte oss i en liten grillstuga typ, det var mysigt för det började bli lite halvmörkt och så smattrade det på taket liksom och på hemvägen träffade vi på en mini häst med ett blått och ett brunt öga ;) Sen var det bara att åka hem typ, fast jag höll på att somna med.. Ovanligt, nee inte särskilt haha ;)

Nej nu måste jag börja plugga, hinner inte sitta här längre!

Pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0