Till min Johan <3



Jag älskar dig med hela mitt hjärta Johan Svensson ♥
Tänk vad många minnen vi har tillsammans, och jag hoppashoppashoppas verkligen det blir många fler! Jag är inte redo att släppa dig, så är det bara. Jag vill inte att du släpper mig heller, det kommer jag aldrig att vilja! Jag vill alltid att det ska vara du och jag, förevigt. Jag vill att det ska vara du som jag kysser framme vid altaret, du som blir mina barns pappa.. Jaa du fattar :P Nu går jag lite långt fram i tiden men jag vill bara att du ska veta hur mycket jag älskar dig! Jag tror jag visade det rätt bra idag, men jag tror ändå inte du förstår. Du är ALLT, utan dig vill jag inte leva. För utan dig känns det som om något saknas, det räcker bara att vara ifrån dig! Både du och jag vet hur jobbigt det kan vara, men när man träffas igen blir det en obeskrivlig känsla. Så fort jag ser dig blir jag helt varm och hela min kropp fylls av glädje :) Jag älskar den känslan, och det vet jag att du innerst inne gör med ;) Men det är jobbigt ibland, allt går upp & ner. Men allt blir bra! Och jag försöker göra allt för att du ska känna dig lycklig med mig! I de flesta fallen så lyckas jag nog rätt bra. Men ibland har jag mina dåliga dagar då jag påverkar dig negativt och tvärtom. Alla har sådana dagar. Men vad du är gör, släpp inte taget, håll mig hårt ♥ Det är det enda jag begär, det är det enda jag vill just nu! Jag vill inget mer än att vara med dig. Du är min lilla drog :) Jag kan vara jättetjurig när jag inte träffat dig på ett tag, men när jag väl har dig hos mig kan det inte bli bättre :) Jag får ett lyckorus som fyller hela mitt hjärta med värme! Hoppas du känner ungefär likadant :) Nu blev detta väldigt långt men det var meningen för jag vill att du ska förstå :) Snälla, lämna mig inte.. ♥

Kommentarer
Postat av: Johan Svensson

Mitt misstag, kommer alltid vara din vän!

Och Malin, nu har du David, be happy!



Ser dig hellre som kompis och glad, än flickvän och ledsen! I will remember my friend to the day i die! (L)

2010-04-26 @ 16:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0