Plugg

Nu har jag suttit och pluggat hur länge som helst, orkar liksom inte mer. Men nu kom jag på att jag hade en tyskabok som jag skulle läst 2 kapitel i också.. Antar att det bara är att sätta sig och läsa men jag orkar verkligen inte..

Lägger väl mig istället kanske.. Usch jag är inte på humör, känner mig jävligt bortglömd om man säger så.. Men det är ju ingen ovanlighet nu för tiden? Jag är ju helt jävla osynlig i dina ögon! Fy fan vad sårad man blir.. Du förstår inte hur jag mår, du gör inte det.. Och det hemska är att det känns bara värre och värre för du har börjat ändras igen.. Och det dyker upp nya saker hela jävla tiden.

You used to care..

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0