180310

13 månader

Idag var verkligen den sämsta dagen på länge.. Du förstår verkligen inte hur mycket smärta du har orsakat hos mig.. Du har satt djupa spår i mig, de kommer aldrig att försvinna. Kommer aldrig sluta att älska dig, du är en del av mig. Att du bara inte förstår hur mycket jag älskar dig. Jag förstår inte hur du vill och kan utsätta mig för denna smärta igen. Du förstår inte hur ont det gör! Du förstår inte :'(

Tack alla underbara vänner att ni finns för mig, ni betyder jättemycket och jag älskar er alla! Speciellt vissa, men alla ni som bara skriver ett sms och frågar hur jag mår är guld värda! Ni har en stor plats i mitt hjärta, trodde faktiskt knappt det var några som brydde sig om hur jag mådde men det förstår jag ju nu att det är, tack, jag älskar er ♥

Känner att det är dags för lite nyponsoppa. Herregud jag har inte ätit något varmt på typ 3 dagar ;O

Kramar i massor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0