120310

Ledsen för att jag inte skrev igår men min pojkvän var här och jag tycker han är viktigare än något annat så jag låg i soffan och myste med han istället :)♥

Jag har verkligen ont i hela kroppen idag! Fast mest i ryggen! Ska fråga mamma om hon inte kan massera mig lite sen :) Hoppas på detta :) Förövrigt så blir det att plugga lite och sen så ska jag ladda kortet för imon ska det shoppas! Ska nämligen till Göteborg imon tills på söndag :) Ska bli helt underbart, jag älskar den staden! Får se lite vad ag kommer hem med, men jag lovar att det blir snyggt ;)

Nu ska jag gå och blanda lite frukter och göra mig en hälsosam fruktsallad :) Mumma!

Puss på er :*

Johan, jag älskar dig ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0