Style by H&M

Var och lekte lite som ni ser, det var faktiskt riktigt kul om jag får säga det själv! Här ser ni mina två outfits som jag lyckades fixa ihop ikväll lite snabbt :) Om det ändå kunde gå så snabbt att välja kläder ur sin egna garderob! Ska snart göra det och det är lika svårt varje gång. Har verkligen problem med det, även ifall jag har hur mycket kläder som helst! Ändå kan jag inte få nog, hur kan det bli så liksom? Aja, är man klädgalen så är man väl ;)





Älskar de båda två!

Snart blir det sängen, är ju veckans tuffaste dag imon.. Usch säger jag bara, men så är livet!

Puss på er och sov så gott <3

Kommentarer
Postat av: linda

Grymt snygga outfits!:)

2010-01-11 @ 21:54:13
URL: http://liindasoderlund.blogg.se/
Postat av: Verre

Jag gillar tunikan/ Klänningen på den första outfit.



Lycka till med den tuffa dagen =)



2010-01-12 @ 15:55:52
URL: http://verresss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0