Lista 2009

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Yes  
2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade faktiskt inga. 
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Nej, tror inte det :P 
4. Dog någon som stod dig nära? Nope
5. Vilka länder besökte du? Hmm.. Danmark, Tunisien och England :) 
6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Det finns alltid saker man saknar..
7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 18 Februari <3
8. Vad var din största framgång 2009? Haha framgång :P Vet faktiskt inte :P Slog pers i bowling mm :P  
9. Största misstaget? Har ingen aning. Eller jo, men tänker inte säga det..
10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Svimmat ett antal gånger & spytt i samband med det, sen när jag var i London hade jag skyhög feber! 
11. Bästa köpet? Min svarta vinterjacka. Dyr, men otroligt mysig :) 
12. Vad spenderade du mest pengar på? Helt klart kläder :P
13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina vänner och min pojkvän såklart :) 
14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? One Republic - Apologize
15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Gladare tror jag :) Men det finns alltid dagar man vill glömma..
16. Vad önskar du att du gjort mer? Gått in lite mer för skolan kanske :P 
17. Vad önskar du att du gjort mindre? Gått och oroat mig för saker jag vet inte kommer hända.
18. Hur tillbringade du julen? Med familjen
19. Blev du kär i år? Det kan man VERKLIGEN säga att jag blev :)<3 
20. Favoritprogram på TV? Desperate Housewives
21. Bästa boken du läste i år? Twilight
22. Största musikaliska upptäckten? Herregud, ingen aning :P
24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jo :) 
25. Något du önskade dig men inte fick? Jag brukar inte önska mig saker.. 
26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Tog det lugnt hemma, sen kom vänner och överraskade mig :)
27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Det finns väl hur mycket som helst, men jag är supernöjd :)
28. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Hmm, färgglad under vår/sommar. På hösten blev det mer neutrala färger. Tunika och tights, det är min melodi ;) 
29. Vad fick dig att må bra? Mina vänner och Johan :)
30. Vilken kändis var du mest sugen på? Sugen haha xD ? Chase Crawford är ju inte liite het :O
31. Vem saknade du? ...
32. De bästa nya människorna du träffade? Johan såklart! Och David vännen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0