Hemma

Nu tänkte jag strax gå och lägga mig efter en stressig kväll :P

När jag kom dit fick jag reda på att det skulle vara grötfest och att en hel församling skulle komma dit, behövde alltså inte servera något :P Lite tråkigt, jag tycker jag det är det som är det roligaste faktiskt :)
Iallafall så stod jag där och kokade kaffe och allt, då kom Palle (kocken) på att han hade glömt att stänga av någon sorts grill i Forsheda så han stack dit :P Men han sa att han skulle komma tillbaka, fast det gjorde han ju inte haha xD Så det blev jag och församlingen (y) Saken var bara den att jag var ensam, skulle röra om i världensstörstagrötgryta så det inte brändes vid, plasta av alla mackorna och ställa ut de för servering och sedan fylla på efter behov, ställa fram kall mjölk (röd, grön) och fylla på efter behov samtidigt som jag skulle koka kaffe. Som ni ser så kunde jag ju aldrig göra allt detta själv! Men som tur var så hjälptes alla åt lite, de var ju snälla och så :) Sen skulle de ha massa olika sånger och böner och allt så då passade jag på att diska :) Stressig men ändå lugn kväll tycker jag (y) Men man kanske borde varit 2 haha :P

Nu har jag iallafall kollat lite på kläder här på datorn, har sån lust att beställa en massa men känner att jag ska vänta in våren lite till :)

Ne usch vad jag har babblat :P Nu ska jag ligga här och vänta tills älsking smsar och sen ska jag krypa ner :)
Imon är det hockey i Jönköping :) Hoppas inte Ivar ser mig, då kommer han bara tro att jag är ännu mer sportnörd än vad jag redan är haha xD

Puss godnatt och sov så gott :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0