Enorm saknad..

Det är faktiskt läskigt att man kan sakna en speciell person så mycket som jag gör. Och då menar jag inte bara ibland, jag menar jämt! Det finns verkligen inget bättre än att vara med sin älskling! Det är det bästa som finns! Just nu saknar jag honom något enormt! Vill bara att han ska vara här och krama och pussa mig och säga att jag är sötis. Eller det kvittar vad han säger, han kan säga att jag är tjockis också. BARA HAN ÄR HÄR! Det är det som är det viktigaste.
Det är så underbart när man har legat och drömt om vad som helst, så vaknar man till och så ligger personen och bara håller om en! Det är ju det mysigaste som finns, jag vill att det ska vara så jämt! Jämt, jämt, JÄMT! Eller när jag får lägga mitt huvud på ditt bröst och du har ena armen om mig och bara drar den genom mitt hår och ner på ryggen. Det är det bästa som finns!
Du är, och äger mitt hjärta Johan Bengt Erik Svensson! Hoppas verkligen du förstår det!




JAG ÄLSKAR DIG! <3


Kommentarer
Postat av: r o c k z

SV; haha vilken go reaktion! Tack så mycket! Det värmer. :)

2010-01-15 @ 22:42:12
URL: http://rockzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0