230110

Hejsan bloggen :)

Förlåt att jag inte skrev något igår men jag var hos älsklingen :) Riktigt mysigt faktiskt :)
Fick åka rätt tidigt idag bara för att det skulle vara något på motorbanan och då skulle ju alla rauggare vara där ;) Och jag är ju ingen raggare så ne, jag fick ju åka hem ;)
Men det gör inget, jag ska ändå jobba idag vid 17.00 :P I forsheda! Ska bli jättekul faktiskt, det var längesedan nu. Innan dess blir det väl lite plugg skulle :P Har ju samhällsprov nästa vecka.. Så måste plugga tills det! Och sen läsa engelskabok.. Fast det gjorde jag faktiskt lite på bussen idag! Så jag har faktiskt varit lite duktig hihi :)

Nu ska jag inte sitta här längre, pussar :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0