180110

Helloo

Idag har det inte hänt så mycket.. Varit i skolan, vaknat upp jämte Johan, bläddrat igenom den nya SOLO-tidningen och ikväll ska jag träna. Jag och Jessica ska gå på aerobics ikväll, det ska bli kul! Jag är lite nere idag men det går väl snart över. Eller inte. Det är ju en viss person som avgör. No details.

Tänkte jag skulle ta med mig engelskan, tyskan eller samhällen hem. Jag fick inte med mig något! Blir ju att sitta och plugga massa imon istället. Klantigt av mig, men jag hade bråttom hem. Ville så gärna träffa min pojkvän! Men nu dissade han mig för sin bil, menmen det kommer väl mer dagar. Har ju iallafall hans tröja hos mig! Och han har min.

Nu blir det väl att gå och göra något annat, inte ska jag sitta här iallafall

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0