11 månader <3




Du är tillsammans med?
 
- Johan Bengt Erik Svensson
Och varför det? - För att han är det bästa som finns och jag älskar han!
Har han fått något smeknamn av dig? - Älskling
När blev ni tillsammans? -  18 februari 2009
Hur täffades ni? - en kall onsdagskväll vid hemköp
Kände ni varandra innan ni blev ihop? - Alltså ne, inte direkt
Älskar du honom? -  Jag älskar honom av hela mitt hjärta!
Har du roligt med honom? - Jaa men det är klart :) Förutom när han kastar ner mig på golvet och jag slår huvudet i laddaren -.-
Skulle du kunna bo med honom? - Hihi tveksamt ;) Han bäddar inte sängen ;) Skojar bara, det är klart att jag hade kunnat göra det!
Beskriv honom med ett ord? - ALLT!
Har du gjort ett sugmärke på honom? - Tss ooneeej ;)
Hur länge tror du ni kommer vara tillsammans? - Hela livet hoppas jag på :)
Får han dig att skratta? - Hahah jaa det kan man verkligen säga :)
Säg ETT ord hur du känner för honom?- Älskar <3
Vad för slags filmer ser ni på ihop? - Haha nemen oj vi älskar ju att "kolla på film" ;) det är mysigt :) men det är väl allt möjligt antar jag :)
Får du fjärilar i magen när du ser honom? - Det är lite olika, det beror på vad vi gör :)
Vad är det finaste du fått av honom? - Hans hjärta
Har ni samma humor? - Haha nu är det ju så att jag har ingen humor, jag skrattar åt allt :P
Planerar ni framtiden ihop? - Aah (a)
Skulle han bli en bra pappa? - Jaa det tror jag verkligen :)
Vad gjorde ni senast ni träffades? - Vi pussades och sen skrek jag att bussen kom xD
Vad gör han när han inte är med dig? - Är i skolan, fixar med bilen, spelar handboll, är med vänner.. Alltså jag kan rabbla upp rätt mycket :P
Har ni bråkat nångång? - Det händer väl, men det löser alltid sig.

Har ni samma åsikter om saker? - Det beror nog på lite
Har ni samma musiksmak? - Nja, jag lyssnar inte på blåvitt låtar ;)
Är hans familj trevlig? - Ja, det är dom verkligen :) Jag älskar dom :)
Romantisk? - Oh herregud, jag kan faktiskt inte säga att någon av oss är särskilt romantisk tyvärr :P
Har han någon fobi?- Njaa, det vet jag faktiskt inte.
Är han en djurvän? - Ja, det tycker jag väl att han är.
Kan han sjunga? - Hmm, no comment xD
Kan han laga mat? - Han är lika dålig som jag haha xD
Är han envis?-  Alltså jag är ju mer envis än han, men lite kanske.
Tycker han om att resa? - Det tror jag nog han gör :)
Vad gjorde han som fick dig att gapskratta sist? - pruttpruttpruttprutt ;)
Vad är det sötaste han sa sist? - Vet du vad denna pussen representerade ? Evighet


Kommentarer
Postat av: Casandra

Vad gulligt! Grattis :)

2010-01-18 @ 19:01:16
URL: http://cazsie.blogg.se/
Postat av: Jessie

Grattis Maaalin! :D <3<3<3

2010-01-18 @ 21:25:38
Postat av: Malin

Tack Jessieeee :D <3<3<3<3<3

2010-01-18 @ 21:32:25
URL: http://malinaxelssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0