080110

 

ÄNTLIGEN HELG :D ! Haha skojar bara :) Eller det stämmer ju, men jag har ju inte gått mer än en dag. Rätt soft vecka måste jag nog säga!

Idag har jag haft två idrottspass, efter det första fick jag massa blåsor under fötterna och märken på benen. Det andra passet var rätt kul haha. Det är inte jätteofta som jag blir irriterad men då blev jag det. Det värsta som fins är när personer fuskar, och det var det en som gjorde. Så när vi spelade basket så tryckte han ner mig på golvet, ajabaja inte bra att trycka ner mig på golvet jag kan bli arg.. Men han kände ju inte mig. Iallafall så kollade jag efter hans ben och såg att han stod ganska ostadigt, så då sparkade jag ner honom så han också låg på golvet. Sen fick jag lite konstiga blickar, men jag hoppas han lärde sig lite av det också. Nu tycker ni säkert att jag är världens hemskaste person haha, men det är jag inte egentligen ;-) Hoppas ni förstår det :-)

Snart kommer älskling och hämtar sin väska, pusspusspuss på han :** Han är så gullig!

Ha en bra dag så hörs vi lite senare :)

Pussar :*


(Gammal bild)

Kommentarer
Postat av: karin

sv:har redan lagt till dig:)

2010-01-08 @ 19:23:26
URL: http://uaregood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0